Saturday 11 September 2010

bayiku tidur........

11 September 2010....

Hari ini hari raya aidilfitri yang kedua..aku takde plan nak kemana pun..malam tadi ntah pukul berapa aku dapat tidur, sakitku makin kuat jer..pagi ni aku tak rasa sangat bayiku bergerak..kata doktor bila bayi makin besar, pergerakannya makin perlahan sebeb tiada ruang..mula-mula aku biar jer, tapi bila dah dekat pukul 11 aku makin risau..jadi aku amik keputusan untuk pergi cek kat hospital. aku bimbang sekiranya terjadi pape kat kandungan aku nie..

aku, lan, ina ngan aikal pun otw gi  hospital..hati aku ni belah bahagi juga sbb takut kena tahan wad...sib baik sesampai nyer kat batu kikir, tiba-tiba aku rasa bayiku menendang...huhuhuhu seronoknyer..bayi aku  ni tidur rupanya, nak naik keta jalan-jalan baru bangun eh sayang...

aduh leganya...susah tul hati kami tadi...ni dh lega..

so pe lagi, dihadapan sm integrasi jempol tu kitaorang pun u-turn balik....hihihihi sonoknyer..dpt lagi beraya kat rumah..cadang nyer nak gi umah maktih arini tengok makwan....

No comments: