Friday 22 February 2013

Rindunya....tangis si kecil..



Sesekali dengar kawan-kawan mengandung..dapat baby..teringin sangat nak ada anak kecil..hurmmm.. TAPI bukan tidak percaya kepada qada dan qadar Allah TAPI mungkin keadaan sekarang rasanya belum lagi sesuai.. Aniq semakin membesar dan perlukan perhatian kami...tambah lagi mengenangkan alahanku semasa mengandung kalau tak kerja takpe.... keadaan ekonomi kami....itu belum lagi pengalaman yang baru jer lepas aritu ...semua itu berlegar-legar dalam fikiran aku...

Ya Allah berikanlah aku pedoman dan tunjukkanlah aku jalan keluar dari segala yang membelenggu diri kami..

TAPI

In shaa Allah andai telah tertulis rezeki ku tahun ini aku tetap meneirma dengan hati yang terbuka..dengan mengutip pengalaman yang lalu In Shaa Allah aku akan memperbaikinya dan insaf akan kelalaian aku yang lalu..

In Shaa Allah..

Amin.

No comments: