Monday 1 March 2010

Selamat Tinggal Blok A. Presint 11

Aku dapat surat arahan berpindanh kerana 3 tingkat atas blok aku ngan blok-blok lain dalam proses pembaikan oleh JKR..

susah ati juga..dah la aku tak berapa sihat, still dalam alahan lagi..kereta pulak baru lepas eksiden...
dugaan oh dugaan

Tapi mengenangkan dapat rumah yang lagi besar..baru pulak tu..happy sangat...pepun rumah ni penuh dengan kenangan yang takkan aku lupakan....

pepun aku suka tinggal kat sini walaupun rumah ini tak berapa sesuai dengan aku..so dah kawin ni merasa aku dapat rumah baru..rezeki Allah bagi, aku terima dengan redha...

Terima kasih sayang kerana angkat barang ngan buat semua kerja demi aku...sayang abang..







semua dah clear...ni barang2 yang last untuk dipunggah....esok dah boleh sain surat keluar rumah...

No comments: