Sunday 1 August 2010

Baju Mengandungku...

Kandungan ku kini mencecah 7 bulan...


sekarang aku dah mula kena pakai uniform..heee...perutku dah nampak semua kain baju kurungku mula ketat sampaikan ada yg tercabut zip nyer...tapi aku memang tak suka baju ngandung..pilihanku...aku nak pakai JUBAH...huhuhu ngada tul isteri azlan nie ehhh


kami balik Kampung nak cari baju kat sana..bukan pe kat sana banyak cikit pilihan..petang tu kitaorang keluar ke Batu kikir. Sampai jer sana terus husband aku belikan 3 blouse dan 1 skirt...terima kasih sayang..cantik...


tapi skirt ni coklat pasni aku nak cari warna hitam pulak, senang nak pakai ngan semua baju..cari punya cari taste aku pulak berubah..aku dok survey jubah online..lalu aku pun khabarkan taste aku kat suamiku..


pe lagi ari cuti kami pun ke Jalan TAR..aku cuci-cuci mata sambil nak cari tudung hitam...masa nak otw balik kereta tu aku terperasan satu jubah yg sangat simple dan kecik saiznyer..aku pun test ler..sweet sangat..heeee..lan pun kata cantik...aku berkenan tapi harganya..RM80..huh...mahel nyer...


Aku memandang suamiku..dia tahu aku berkenan mungkin harganya yg buat aku terpaksa berfikir 2x...tup suamiku memberi green light..katanya ambillah...tawar punya tawar dapatlah RM60..aku suka sangat..jubah hitam...memang dah lamae sangat aku nak pakai jubah Abaya nie....


Minggu seterusnya bila dapat gaji aku mintak lagi jubah..sehelai tak cukup..jadi kali ni aku beli lagi 2 pasang jubah....murah jer 1 helai dapat RM39.90..pe lagi aku amik 2..satu warna maroon..satu lagi warna kelabu...


dapatlah aku 3 jubah..4 blouse dan 1 skirt..campur-campur baju lain titulah uniform aku pakai bila dah mengandung 7 bulan nie...tapi semua kata perut aku kecik..takpelah yg penting baby aku sihat dah ler...


ni baju blouse yg suami aku belikan....perut besor pun jalan2 jom heboh....



dah tunggu hari.....

No comments: