Thursday 26 August 2010

akhirnya....terjawap yg dinanti-nanti..

alhamdulillah

akhirnya terjawap juga teka - teka berkenaan jantina anakku...

copy & paste jer

Hari ini aku kena jumpa pakar O&G kat hospital Putrajaya..

dekat 4x scan tapi tiap kali tu lah tak pernah nampak..doktor kata anak aku ni pemalu..dok nyorok jer hak dia..sian suami aku, tiap kali scan dia yg excited nak tau sangat2..tiap kali scan, tiap kali tu ah dia masuk sekali nak tngok..

selama ni rramai  yg kata baby aku perempuan la..laki la..kejap pompuan..kejap lelaki...

dan SCAN kat hospital tadi menjawap segalanya...sayangnyer suami aku tak masuk sebab aku pun tak tau yg nak kena csan..ingatkan check pasal kepala yak engage ni jer..

aku diminta ke bilik lain untuk scan..

'baby you boy.....tu nampak ball dia..." pendek jer cakap doktor tu tapi cukup buat aku senyummmm dan terkejut...tak sabar nak gtau kat lan yg dok tunggu aku kat luar tu....

aku pun gtau ler doktor yg selama ni aku n suami tak tau pun jantina anak aku ni sebabnyer dah banyak kali scan tak pernah nyer nampak...pemalu tul dia..

pepun alhamdulillah..betul la org kata Instinct seorang ibu ni memang tepat..sebabnyer dari awal ngandung lagi aku dh dapat rasa bby aku ni lelaki....

pepun welcome to our life..my son ANIQ....

No comments: