Sunday 18 December 2011

Balik kampung....

Assalammualaikum...

Lama tak update blog aku nie..busy memanjang sepanjang bulan ni..ujung minggu jer kami berulang alik ke negeri sembilan dan Perak..Alhamdulillah walaupun penat kami berdua rasa amat berbaloi ..takpelah berhabis pun asalkan dapat berjumpa makayah dan abahncik..

Moga bila besar nanti aniq juga akan ingat dan kerap balik jumpa kami..sama seperti mana yang kami lakukan hari ini...

Abah, incik, mak dan ayah
ayah cakap nanti bila anak-anak dah besar baru kami akan faham akan rasa sunyi...ayah ngan mak bukan mintak apapun, balik tengok diaorang pun dah cukup berharga...terngiang-ngiang rasanya kata-kata ayah.. mak pulak ceria jer bila kami semua sampai hinggalah kami pulang..aktiviti aku kat kampung terlalu banyak sampaikan tak terasa dua hari yang berlalu.....

Kampungku...taman ibuku..


Aniq dah berlari-lari pun..

Aniq & Qaleesya

Balik Perak pun hati aku pun gembira.. layanan abah dan encik terasa sperti aku ni bukan menantu tapi cam anak sendiri...suasana yang tenang..tengok sawah... rasa masakan Perak, semuanya sedap-sedap belaka..

kat bilik kami



Aku doakan mogao kedua orang tua kami diberkati Allah dan dipanjangkan umur..moga hati dan ingatan kami tetap pada kampung..selagi mereka ada, selagi itulah kami akan cuba juga pulang menjenguk mereka.. duit boleh dicari tapi jika tiada mereka tiadalah kita di dunia ini...

No comments: