Wednesday 7 December 2011

Annivesary kami Lagi!

7 Disember 2011

Hari ini tepat pukul 11.30 pagi genaplah 5 tahun usia percintaan kami...waaaa love-love gitu kan..amin-amain apalah salahnya unutk kami ingati kerana pada tarikh ini tertutuplah pintu duka dan bermulanya pintu-pintu bahagia antara kami... masakan kami boleh lupa tarikh hari ini... tarikh yang menutup segala cerita duka ku dan aku bertemu seorang insan yang sangat-sangat menyayangi aku sepenuh hati.... dan akhirnya cinta kami ke jinjang pelamin.. dan sesungguhnya ku harap cinta ini berkekalan hingga akhir hayat...

Tiba-tiba handphone ku berbunyi tone mesej...

My LoveHusband @ 9.05am
' Ayang, hari ni hari declare kta...hee'

aku senyum gembira..gembira yang sangat-sangat...aku pun membalasnya...

My Wife @ 9.07am
' He3..Ingat pun..sayg abg!

Walaupun ringkas sekurangnya aku tahu hari ini hari yang bermakna dalam hidup kami. dan bila dia mengingatinya tandanya aku sentiasa dihatinya...


No comments: