Wednesday 7 September 2011

Terima kasih sayang....

Terima Kasih sayang...itu yang mampu aku ucapkan kepada suamiku tercinta... terima kasih kerana memahami keinginan isterinya ini..

Setiap wanita pastikan sukakan perhiasan diri..begitu juga aku.. walau pada mulanya suamiku agak bertangguh akhirnya kata-kata yang keluar dari bibirnya umpama janji yang kan dipenuhinya...terima kasih sayang kerana permintaanku ini dipenuhi...

Diut yang diberinya ku masukkan sementara ke akaun RHB ku..bukan apa aku takut terguna duit ini..kami ke Bahau tapi saru pun tak memenuhi citarasaku..lagipun harganya walau murah, upahnya tetap mahal..Balik dari cuti hariraya aku terus online kat website  www.adilla916.blogspot.com.. ternyata aku berminta dengan rantai leher yang dipamerkannya lalu aku khabarkan hasratku...

 terima kasih sayang kerana memahami....i love you.. tercapai juga hasrat hatiku...

No comments: