Thursday 14 July 2011

ayah...

Ya Allah Kau permudahkanlah urusanku untuk membantu ayahku Ya Allah..Kau kasihanilah ayahku, Kau angkatlah penderitaan dan kesakitan yang dia tanggung..Aku sangat mengasihi ayah dan ibuku...

Aku tak tahu apa nak buat..aku tak sanggup tengok sakit yang ayah tanggung tapi aku juga tak tahu apa yang perlu aku buat..aku sanggup buat apa saja agar ayah sihat..aku tahu dulu aku selalu sakitkan hati ayah..mungkin sebab aku jarang bercakap dengan ayah..aku tak semesra akak..tapi hakikatnya aku tahu ayah sangat sayangkan aku...aku jer yg mudah terasa hati...

kini aku sedar aku banyak buat salah..aku banyak berdosa kat ayah.. aku sangat-sangat sayang kat ayah...sangat2...

aku nak ayah gembira seperti dulu..
malam tadi ayah sakit lagi..aku sedih..aku sedih sangat..aku tak tahu macam mana nak gambarkan perasaan tu..ku sangat-sangat sayang ayah..aku tak sanggup tengok keadaan ayah macam tu...Ya Allah hanya padamu aku mohon pertolongan...hanya padamu aku merayu...bantulah ayahku..ringankanlah penderitaannya...

No comments: