Friday 8 July 2011

arrrrghhhhh...tolong.....

arrrghhhhhh....letihnya otak aku..arghhhhh..mana nak campak semua benda-benda dalam otak aku nie...arrgghhhh aku dah penat..i'm tired..im tired...i'm tired....

nak jer aku jerit tapi nak ker orang dengar..tak terganggu ker orang lain..adakala aku dah tak tahan lagi nak buat-buat lupa..nak bua-buat tak nak fikir..tapi benda ni datang juga....AKUKAH penyebabnya...???

kat opis walau tak banyak keje..naper aku tension juga...kat rumah walau dah ada yang jaga dan sayang aniq kenapa masih ada lagi yang tak kena...macam-macam benda mintak aku fikirkan sedangkan masalah aku sendiri pun tak terbawa dek badan.. tolong lah alu..tolong lah aku.. telinga siapa yang sudi pinjam kan untuk aku luah semua nie... hati siapa yg sudi nak pinjamkan untuk aku bawa selami hati aku nie..

mungkin betul aku yang cari masalah tapi bukankah ini jalan pemyelesaian yang aku cari kenapa sekarang jadi camni...aku dah cuba untuk jadi penyelamat..penyelamat semua masalah yang datang..

kalau kudrat ku terdaya nak jer aku tepis semua masalah yang menimpa insan-insan yang aku sayang..sebab tu seboleh yang mungkin aku buat..

aku tahu aku banyak lukakan hati orang-orang yang aku sayang...aku tahu..tapi hati aku sendiri terluka tiap kali aku lukakan hati orang lain...

arrrghhhhh...apa lagi yang aku kena buat....arrrgggggggg aku tak tahu.....karma apa yang sedang menyelubingi aku nie....tolonglah bawa aku keluar, tunjukkkan aku jalan agar aku dapat selesaikan semua ni tanpa ada sikit pun kekesalan....

No comments: