Thursday 12 February 2009

Rumah Baruku...

Aku dah masuk rumah baru..heee seronoknyer…!! lega rasa..ada rumah sendiri (walaupun hak kerajaan…tapi aku bayar tau! :) ..rumah aku ni rumah impian aku..yang pasti inilah impianku dan disinilah ketenangan akan ku temui..

Bercakap pasal rumah lame..sian pulak aku dengar dari owner, yerlah terpakse melayan kerenah budak-budak yang tinggal kt situ..mcam-macam prangai sampai dia pun pening kepala..ntahlah..pasal duit ni orang ni bukan benda yang boleh diambil mudah…tambah pulak ada yg jenis  tak amanah, inilah akibatnya..
Syukur pada tuhan kerana aku tidak pernah diuji..walaupun aku tidak sempurna, aku tetap amanah terhadap hak orang..alhamdulillah…

Tapi inilah pengalaman pahit aku..tak sangka aku berjumpa juga dengan orang-orang yg tak sepatutnya…diklasfikasikan sebagai org gila pn ok kut…tapi aku rasa gila tu perkataan yg paling lembut utk diguna..kalau yg kasar..hehehehehe sendiri mau ingat ler..

Tapi aku tak kisah pun..kata orang…” kalau ada orang yg mengata kita..maksudnya dia cemburu dengan kita dan sebenarnya cuba untuk menjadi diri kita…( heee aku ada terbaca kat website sapa ntah, dh lupa leer… ) mungkin salah satu sebab…

Alhamdulillah…tuhan memberiku ku SEGALANYA…CINTA HATI sentiasa disisi ….keluargaku BAHAGIA..Rezekiku MENCUKUPI…KERJAYA yang stabil..dan aku juga tidak terbeban dari segala yang diluar KEMAMPUANKU.. AMIINNNNNN…
Februari 11th, 2009 at 12:25 am

No comments: