Tuesday 27 November 2012

Segalanya dari Allah...

Aku tak tahu macammana nak mulakan catatan kasihku hari ini..tak tahu perasaan yang bagaimana nak aku gambarkan..sedih ke..terkilan ker..terkejut ke atau sebenarnya aku telahpun menerimanya dengan tenang..



Blighted Ovum plasenta ? Silent Miscarriage ?? kantung ada tapi bayiku tiada?? mana perginya ??
 yer.. akhirnya dengan redha aku terima aku dah kehilangan kandunganku....aku menerima dengan redha ..aku tak mahu segala persoalan itu terus menghantui aku walaupun sebagai manusia aku tetap mencari dengan akal logikku ini..namun hanya Allah yang mengetahui segalanya..

Aku terima semua ini..aku bertanggungjawab sepenuhnya atas apa yang berlaku.. ya..bila kita tidak mensyukuri nikmat yang Allah berikan, jadi Allah ambil ianya kembali... Ya ! sebagai hamba aku tidak lari melakukan kesilapan dan inilah pengalaman yang harus aku kutip sebagai pengajaran...

No comments: