Thursday 2 April 2009

8 Fakta Mengenai Saya

8 Fakta Mengenai Diri Saya  (8 Facts about Me..)
1. Anak no.4 kepada Abu Hassan dan Halimah
2. lahir di N9 dan besar di Utara
3. Sukar untuk menangis..tapi kalau tak tahan sangat, boleh banjir terus..
4. Pemendam….pendendam..tapi penyayang….;)
5. lembut hati….mmg pasti nie
6. Keje di Putrajaya  ketika umur 19 thn
7. Punyai keluarga yang lengkap kerana..…aku ada kakak..ada abang..ada adik lelaki dan  adik perempuan…
8. Pernah belajar  di 5 Sekolah rendah..dan 3 sekolah menengah

8 Perkara Yang Menakutkan Saya Di Dunia (8 Things that Scare Me in the World..)
1. Kehilangan.. termasuklah manusia ke…..kereta ke…henpon ke….. aku tak sanggup…
2. Keseorangan…aku takut bila keseorangan..
3. Ombak dan laut…aku tak reti berenang..
4. kereta yang laju..aku bole heart attack kalu naik keta laju…
5. Katak..aku geliiiiiiiiiiii..aku salu bayangkan katak tu melakat kt aku, pastu tunggu guruh baru    tanggal..uwekkkk
6. aku takut gelap..aku sangat-sangat takut gelap…gelap akan makan aku…hihihi..
7  Hantu..makhluk halus..makkkk tolongggggggg.
8. Lokap…Polis…Peperangan..Penjara…aku  benciiiiiiii….

8 Perkataan Yang Selalu Saya Sebut (8 Words I Mostly Said..)
1. yer ker….
3. Relax arrr
4.elehhhhh…
5. majukkk…
6. malass….
7. Okkk….
8. ntah la… 
 

 8 Perkara Yang Bernilai Bagi Diri Saya (8 Valuable Things to Me)
1. Family..
2. My love…
3. handpon
4. cincin
5. hadiah-hadiah diterima
6. IC..hilang yg dok ada  nie… masuk ke-5 ler  jwpnyer
7. Pengalaman Hidup
8. Kasih sayang..

8 Pertama Kali Dalam Hidup Saya (8 First Time in My Life)
1. 1st time bertunang – 6 Disember 2008
2. 1st time ada handphone - 2003 [ Siemen ) ayah yang bagi..
3. First time gi  rombongan  – 1995..Gi  Sungai Undang….
4.. First time dok jauh dari keluarga…2002  – dapat  keje Putrajaya
5. First time gi kursus – 2002- Di Hotel Seri Malaysia, Port Dickson
6. First time bawa motor – 1998 ..along yang ajar..motor  Suzuki Best…
7.`First time dapat naik Roller Coaster..2006.. kat Sunway Lagoon..sebab dari kecik makayah tak pernah bg aku main pepen kat Funfair..
8. First time dpt  3 kumtum Bunga  Rose - 2008 – dari my lover… means ‘i love you.’…
 
Bookmark and Share
April 2nd, 2009 at 6:26 pm

No comments: