Thursday 5 July 2018

Mengamit Bahagia...

5 Julai 2018...

Bahagia itu indah bila kita disayangi insan tersayang. Benar dugaan itu sentiasa ada..pasang surutnya..hingga adakalanya hati berbisik..

Istana dibina hampir 10 tahun..bagai tak terasa masa berlalu.. suka duka silih berganti..perasaan juga datang dan pergi tapi biarlah apapun yg terjadi moga tiada penyesalan dihati..

Saya harapkan rahmat Allah..saya harapkan kasih dan syg yg disulami keimanan.. saya mahu menjadi Makmum kepada suami saya dan saya harapkan sidia  yg menjadi Imam utk saya dan anak-anak saya..



Petang ni tumpang bermanja..

"Abg, tolong potongkan kuku.." Terus tangan diraih..kedua-dua sekali...



rasanya lama dah tk bermanja begitu..😉😉

Terkenang saat jari ini disarungkan cincin ikatan kita.. moga tidak terlupa..😚😚




No comments: