Saturday 2 March 2013

Malam Festival Filem Malaysia ke 25....

Alhamdulillah

First time dalam 30 tahun ni aku merasa gi acara gilang gemilang...he3..begini citernya waktu kitaorg berdua gi shopping susu, tetiba  kat alamanda buat annoucement ada artis datang dan akan edar tiket free FFM 25..apalagi kitaorang pun buat2 la jalan depan tu..ala-ala terkejutla kan tetiba ada artis....he3.. diaorang panggil and suh isi nama dan diberi 2 tiket masuk percuma...hihihi..

Aku sebenarnya tak berapa suka acara2 glamour cam gini..tak minat pun.. tapi melihat lan bersungguh aku pun ikutkan la jugak.. berhari jugakla aku fikir nak gi ke tak...pikir baju lagi..dah la tema pakaiannya Black Tie/ Glamour..mana nak cari baju cenggitu...

sampaila hari majlis..aku masih lagi ada masalah tang baju..aku pikir nak pakai baju kurung merelip aku tu jer...tapi tetiba jam 6ptg hari yang sama majlis berlansung tu.. fikiran aku bertukar..lastly aku pakai kemeja blaous aku colour silver...seluar beso aku tu colour hitam..tudung merelip2 colour marroon + pink.. aku bawa purse pink kecik sedondon ngan colour tudung..pakai sweater ala-ala kot colour itam..dan lastly pakai kasut silver sedondon ngan colour baju aku tu..ok jer pun..hu3..kan jadi 3 warna okla tu...

Berangkatla kitaorang kesana.. bestla ni first time aku tengok live show..selalunya tengok dalam tv jer..tengok orang lain ada yg pakai glamour ada jugak yang biasa-biasa..betul jugak kata suamiku kita bukan artis nak pakai glamour..pakai jer yang ada asal bole masuk dah..kalau diaorang tak kasi masuk kita balik...abis cerita...

tapi kan moral yang aku belajar arini...aku kena ada jugakla baju glamour..senang nak pakai gi majlis..hihihihihi manatau tahun depan dapat lagi...







No comments: