Thursday 1 July 2010

Alhamdulillah..

Alhamdulillah…tu jer yang mampu aku ucapkan atas segala rezeki yang telah Allah S.W.T berikan kepadaku…Aku bersyukur biarpun sedar serba kekurangan namun rezekiku tak pernah putus..Amin Ya Rab’il Alamin…

Biarpun ada duka dihati tapi berita gembira sentiasa kunjung tiba untuk menghibur hati..

Tiada apa kuharap selain dari kebahagian, kesihatan berkekalan dan kemurahan rezeki  seluruh ahli keluargaku..biarpun semakin jauh dimata tapi moga kasih sayang itu berkekalan dihati..Ku Mohan tuhan lindungi seluruh ahli keluargaku.. lindungi ayah dan mak..dan insan-insan yang sentiasa dihati…

Keputusan PTK sudah pun keluar..alhamdulillah aku berjaya juga capai cita-citaku..akan aku kuatkan lagi usaha untuk mencapai cita-cita demi masa depan..yang penting gaji aku dah naik ke tangga 2...

yeeeehaaaaa!!!!

Ya Allah ku mohon kebahagian untuk keluargaku dunia dan Akhirat…..Amin.

No comments: