Saturday 29 August 2009

My birthday ke- 27

28 Ogos 2009 

Hari ini hari jadi aku yang ke-27

Dah beranjak setahun umur aku nie..tp cam tu juga rasanya…pagi tu tunang aku ler orang yang first wish..thank q cayang…walaupun lewat tapi takper ler nk wat camner terlupa..tapi mlm 27.8.2009 tu kitaorg dah pun gi minum sama-sama dekat kedai mamak presint 8…( tpt first date..heee ) ingat nak tunggu countdown tapi lewat sangat ler kul 12…
balik tu aku terus jer siap2 nak tido..sampai ler reminder handphone aku berbunyi pukul 12..siap sekali wish tahun lepas dari tunang aku…terharunya…

Siangnya aku telifon mak ayah…tanpa makayah, aku tak lahir pada dan ketika ini..tanpa diaorg juga aku takkan ada dimuka bumi ini..TERIMA KASIH MAK..AYAH…terima kasih atas segala-galanya..menjaga dan membesarkan ti hinggalah sekarang…

terima kasih dekat along…akak..kak roza..member2 opis: kak ita..kak jar..laura…tipah…Eila..terima kasih semua..tahun nie tak dapat nk celebrate dgn kek..maklum ler bulan puasa….

5.00pm - Tunang aku dah pun menunggu depan pintu ofis..excited sangat dia..petang ni dia janji nak celebrate arijadi..dia nak belanja kek!.. dari Putrajaya, kitaorg terus otw ke Balakong..Selepas berbuka puasa dekat KFC Balakong, dia terus beli kek untuk celebrate kat rumah dengan adik-adik aku pulak…

Tepat pukul 10.30pm - Ayah..Emak..Akak pun sampai dari kampung..kami makan sekali lagi..

Pada aku inilah tahun yang paling mengembirakan kerana aku dapat menyambutnya dengan seisi keluarga & tunang tersayang…

terima Kasih semua…

Selamat Berbuka Puasa
Selamat Berbuka Puasa

Jempu makan...
Jempu makan...

Semua nampak sedap...heee
Semua nampak sedap...heee

my love...
my love...



kek dari my cayang
kek dari my cayang
sambut kat rumah pulak!
sambut kat rumah pulak!




segmen tiup kek
segmen tiup kek

dikwan pulak!
dikwan pulak!

Dikdi & Dikwan
Dikdi & Dikwan
Abang......
Abang......
Abang...
Abang...

No comments: