Sunday 19 November 2006

Detik-Detik perkenalan...

18 November 2006




Hari ini aku balik kampung..kebetulan semua ada kat umah ayah. kebetulan ayah sewa sebuah rumah ldang Inas tempat ayah amik projek kelapa sawit. Petang esok aku dah nak balik Putrajaya so rehat2 lah kat sini dulu...dok umah tak buat pe pun..tido jer....


bergambar sebelum balik serting......

Petang...kami siap2 kan beg nak balik serting. Tak tau la naper tukar plan lak balik sering lak..tengah-tengah aku dok kemas-kemas beg..henpoh aku pulak bunyi mesej...


'' ada tiga penjaga rahsia...2 telah tiada jadi tinggal siapa yang menjaga rahsia..." lebih kurang gitu lah mesej yang aku terima..dub..dub..dada aku berdebar..pehal pulak ni rahsia2 pulak..dah la aku ni memang bnyak rahsia...huhuhu...takut aku...


kat kak fizah aku tunjuk kan mesej tu..mulanya aku nak buat tak tahu jer...aku memang malas nk layan mesej2 org yg aku tak kenal nie..tapi kata kak fizah balas jerr...aku pun balas lah..aku jawap lah seorang lagi sebab 2 dah mati..dia pun kata betul..hihihihi klakar tul orang nie...kami pun berbalas2 mesej..aku tanya nama..dia cakap dia tak de nama...klakar tul..aku tanya mana dapat no henpon dia tak nak gtau...katanya just mesej ngan berkawan tanpa nama...tapi aku tak boleh lah..mesti kena siasat nie..


aku open balik inbox aku....rupanya sebelum ni dia ada hantar mesej..pun mesj kata-kata pujangga juga...tak paham aku dia nie...tapi dalam hati aku siap ler, aku mesti siasat mana dia dapat no aku..mana tau ada yg nak mengenakan aku ker...


                                         gambar waktu dah siap -siap nak balik..nov 2006

No comments: